Blog użytkownika Teresa Kowal
Motto blogu

Neurodydaktyka, czyli nauczanie  przyjazne uczniowi.

Kilka wskazówek dla nauczyciela:
1.Po pierwsze -zaciekawić , czyli skupić uwagę uczniów na wybranym zagadnieniu.
2. Obudzić fascynację .
3.Przyjąć odpowiednią postawę- głos , mimika, sposób mówienia.
4. Uczenie angażuje cała fizjologię, zachodzi na poziomie emocji, ruchów, umysłu i komunikacji.
5. Humor i śmiech pomaga w zapamiętywaniu najtrudniejszych rzeczy.
6. Różnorodne metody i techniki podczas zajęć pozwalają dnąc o potrzeby wszystkich uczniów.
7.Dać uczniowi czas, wsparcie i wzorzec.

Niech każdy z nas wie, że uczenie się jest jak wybieranie czekoladek z bombonierki.Nie każdemu może smakować wybrana przez Ciebie czekoladka.

Komentarze

air jordan 4

piątek, 19 kwietnia 2019 | air jordan 4

I truly wanted to make a quick remark to be able to say thanks to you for some of the marvelous tricks you are posting at this website. My rather long internet research has at the end of the day been honored with good strategies to write about with my friends. I would express that many of us visitors are really blessed to live in a fantastic site with very many wonderful individuals with valuable points. I feel really lucky to have discovered your website and look forward to many more cool minutes reading here. Thanks a lot once more for everything.

nike shox for men

środa, 17 kwietnia 2019 | nike shox for men

I precisely wished to say thanks once more. I'm not certain what I could possibly have created without these solutions revealed by you directly on this situation. It was actually a very fearsome difficulty for me personally, nevertheless witnessing this skilled technique you managed the issue made me to jump for fulfillment. I'm thankful for your information and pray you are aware of a great job you're accomplishing instructing many people through the use of your webblog. I'm certain you have never encountered any of us.

retro jordans

poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | retro jordans

I wish to express my appreciation to you for bailing me out of this type of crisis. Just after surfing around throughout the world-wide-web and meeting suggestions which are not powerful, I believed my life was well over. Existing without the approaches to the difficulties you've solved by way of your review is a critical case, and those that could have in a wrong way affected my career if I had not encountered your web site. Your primary training and kindness in dealing with all the things was useful. I am not sure what I would have done if I had not come upon such a solution like this. I'm able to at this moment look ahead to my future. Thanks for your time very much for the professional and results-oriented guide. I won't be reluctant to recommend your site to any individual who should have support about this issue.

W sprawie zasad neurodydaktyki.

sobota, 3 marca 2018 | Wioletta Zasada

Założenia tego nurtu są bardzo ciekawe i atrakcyjne ,jak nabardziej jestem "za", tylko jak sie ma do tego rzeczywistość szkolna.Doświadczenia ?- jak najbardziej, czas dla ucznia na samodzielne formuowanie wniosków? - jak najbardziej, nauka przez zabawę ?- jak najbardzej , tylko niestety podstawa programowa jest tak przeładowana, że tudno wprowadzać zasady neurodydaktyki w Polskiej szkole.
Nauczyciel przyrody i chemii.

Świetny materiał - w pigułce!!!!

wtorek, 27 lutego 2018 | Agnieszka Trojak

Świetny materiał - w pigułce!!!!

obudzić fascynację....

czwartek, 1 lutego 2018 | Wioletta Bartosik

Witam, ok skąd te czekoladki....przecież to niezdrowe. wybierac można każdą, to też smakowanie byleby drugi raz nie brać tej co się nie lubi

bombonierka

niedziela, 28 stycznia 2018 | Mirosław Krajewski

Witam, kazda bombonierka ma ścisle okreslone standardy sporzadzania i normy jakosciowe, a czy przypadkiem w oświacie nie "wrzucamy" wszystkiego  "razem", a  "smaki" otrzymujemy za kazdym razem "inne". Jak wygladają normy jakosciowe w oświacie np. dot. wsplnych wartosci, a może każdy powinien miec swoje, a my bedziemy się odnosili do uniwersalnych - czyli jakich?. Czy ktoś zna opracowanie - badania przedstawiajace związek zapisów podstawy programowej z psychologią rozwojową dziecka? Czy jest to "wspólna" droga? Mirek Krajewski
ps. może troche tak ,aby wywołac temat?!

O mnie
Od kilku lat jestem dyrektorem szkoły podstawowej  z oddziałami przedszkolnymi oraz gimnazjum. W tym roku szkolnym moja szkoła uczestniczy w projekcie ,,Przywództwo...". Prowadząc bloga będę dzielić się z Państwem ciekawymi i efektywnymi metodami pracy z uczniami oraz nauczycielami.