Tytuł
|
Spotkanie informacyjne pt. Wspomaganie pracy szkoły we współpracy z biblioteką szkolną
|
Organizator
|
Spotkanie organizowane jest w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół” we współpracy z Wydziałem Informacji i Promocji
|
Forma
|
Spotkanie trzydniowe
|
Adresaci
|
- dyrektorzy, kierownicy filii i pracownicy bibliotek pedagogicznych,
- wizytatorzy kuratorium oświaty,
- doradcy metodyczni i konsultanci ds. bibliotek szkolnych,
- przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za sprawy oświaty, w tym przede wszystkim nadzór nad działaniami prowadzonymi przez biblioteki pedagogiczne.
|
Opis
|
Celem spotkania jest: - prezentacja wniosków z ewaluacji działań prowadzonych w ramach powiatowych projektów pilotażowych Kompleksowe wspomaganie pracy szkół - prezentacja dobrych praktyk wypracowanych przez biblioteki pedagogiczne we współpracy z bibliotekami szkolnymi w procesie wspomagania pracy szkół - wypracowanie modelowych sposobów wspomagania pracy szkół z udziałem bibliotek pedagogicznych i szkolnych w następujących tematach: promocja czytelnictwa, wykorzystanie nowoczesnych narzędzi technologii w nauczaniu, otwarte zasoby edukacyjne, edukacja wczesnoszkolna - przygotowanie pracowników bibliotek pedagogicznych do współpracy z bibliotekami szkolnymi i wspierania szkoły w pracy z podręcznikiem „Nasz elementarz”
W ramach spotkania przewidziane są wystąpienia ekspertów, prezentacje dobrych praktyk oraz zajęcia warsztatowe służące doskonaleniu wiedzy i umiejętności z zakresu wspomagania pracy szkół w w/w tematach.
|
Miejsce
|
Centrum Szkoleniowe Falenty Al. Hrabska 4a 05-090 Raszyn-Falenty
|
Data rozpoczęcia
|
8 września 2014 r.
|
Data zakończenia
|
10 września 2014 r.
|
Nabór
|
Otwarty (limit miejsc: 200)
|
Dodatkowe informacje
|
Otrzymanie automatycznej wiadomości zwrotnej jest potwierdzeniem zapisania zgłoszenia w systemie elektronicznym. Informacja o zakwalifikowaniu zostanie przesłana przez Organizatora nie później niż na dwa tygodnie przed spotkaniem/konferencją – o zakwalifikowaniu się decyduje termin zgłoszenia.
Udział w spotkaniu jest nieodpłatny – uczestnik pokrywa tylko koszty dojazdu na miejsce spotkania konferencji.
W przypadku braku możliwości przybycia na spotkanie, prosimy o poinformowanie Organizatora.
Po zakończeniu rekrutacji drogą mailową przesłane zostanie potwierdzenie udziału, nie później niż 7 dni przed spotkaniem. |
Materiały
|
Harmonogram spotkania
|
Kontakt
|
Osoba ds. organizacyjnych:
Paulina Mikucka
Osoba ds. Merytorycznych:
Agnieszka Pietryka
tel 22 345 37 45
agnieszka.pietryka@ore.edu.pl |
Termin przyjmowania zgłoszeń
|
Do wyczerpania miejsc |
Zapisy
|
Formularz on-line
|