Data publikacji:  2015-03-16  Kategoria:  marzec 2015

W ostatnim czasie wprowadziliśmy na platformie Doskonaleniewsieci.pl kilka zmian. Naszym celem jest dostosowanie funkcjonalności platformy do potrzeb użytkowników. Dziękujemy za wszystkie uwagi.

  1. Użytkownicy mogą zaobserwować na stronie startowej, takie elementy jak: ostatnio przeglądane i ulubione. Mają one za zadanie ułatwić powroty do niedawno odwiedzanych stron oraz tych, które Użytkownik zasubskrybuje.
  1. Na stronie startowej znajdują się także nowe zakładki:

Kalendarz - Użytkownik może nie tylko przeglądać wydarzenia, które automatycznie są tam wyświetlane w odniesieniu do szkoleń, sieci i kursów – w których uczestniczy, ale także może dodawać swoje własne.

Mój profil - możliwość zmiany awatara, hasła i pozostałych danych Użytkownika.

Powiadomienia - w tej zakładce Użytkownik może określić swoje preferencje w zakresie otrzymywania z platformy powiadomień na adres e-mail.

Historia logowania - pozwala sprawdzić Użytkownikowi jego własną historię logowania.

  1. W dziale „Moje dokumenty” Użytkownicy mogą łatwiej wgrywać pliki, także przy pomocy ich przeciągania do folderu, oznaczać pliki jako „Ulubione” oraz – załączać na forach i w grupach dyskusyjnych pliki już wcześniej wysłane na platformę.
  1. Moderatorzy grup dyskusyjnych mogą załączane pliki a nawet całe posty umieszczane na forach i w grupach dyskusyjnych nominować jako warte upowszechniania przy pomocy przycisku „Zgłoś do dobrych praktyk”. UWAGA: Pliki wgrane przed aktualizacją, nie są wyświetlane w nowym repozytorium – aby uzyskać do nich dostęp, należy kliknąć „Zamknij” i wybrać zakładkę „Stary katalog Użytkownika”.
  1. Listy otrzymane w ramach poczty wewnętrznej (Moje wiadomości) można katalogować w samodzielnie utworzonych folderach, domyślne kategorie zostały uzupełnione także o powiadomienia.