W ostatnim czasie wprowadziliśmy na platformie Doskonaleniewsieci.pl kilka zmian. Naszym celem jest dostosowanie funkcjonalności platformy do potrzeb użytkowników. Dziękujemy za wszystkie uwagi.
- Użytkownicy mogą zaobserwować na stronie startowej, takie elementy jak: ostatnio przeglądane i ulubione. Mają one za zadanie ułatwić powroty do niedawno odwiedzanych stron oraz tych, które Użytkownik zasubskrybuje.
- Na stronie startowej znajdują się także nowe zakładki:
Kalendarz - Użytkownik może nie tylko przeglądać wydarzenia, które automatycznie są tam wyświetlane w odniesieniu do szkoleń, sieci i kursów – w których uczestniczy, ale także może dodawać swoje własne.
Mój profil - możliwość zmiany awatara, hasła i pozostałych danych Użytkownika.
Powiadomienia - w tej zakładce Użytkownik może określić swoje preferencje w zakresie otrzymywania z platformy powiadomień na adres e-mail.
Historia logowania - pozwala sprawdzić Użytkownikowi jego własną historię logowania.
- W dziale „Moje dokumenty” Użytkownicy mogą łatwiej wgrywać pliki, także przy pomocy ich przeciągania do folderu, oznaczać pliki jako „Ulubione” oraz – załączać na forach i w grupach dyskusyjnych pliki już wcześniej wysłane na platformę.
- Moderatorzy grup dyskusyjnych mogą załączane pliki a nawet całe posty umieszczane na forach i w grupach dyskusyjnych nominować jako warte upowszechniania przy pomocy przycisku „Zgłoś do dobrych praktyk”. UWAGA: Pliki wgrane przed aktualizacją, nie są wyświetlane w nowym repozytorium – aby uzyskać do nich dostęp, należy kliknąć „Zamknij” i wybrać zakładkę „Stary katalog Użytkownika”.
- Listy otrzymane w ramach poczty wewnętrznej (Moje wiadomości) można katalogować w samodzielnie utworzonych folderach, domyślne kategorie zostały uzupełnione także o powiadomienia.